Sunday, July 08, 2007

Neljapäeval, enne maale minemist, lippasin postkontorisse, et üks maksikiri saata. Ja sujuvalt ulatati mulle pakiteade. Lippasin siis tagasi autosse, et pass võtta - ega ma saanud ju pakki sinna jätta :P
Autos muudkui harutasin seda pakki ja naeratasin rahulolevalt. Aitäh, Metskass!
Kui maale olin jõudnud, siis uhkeldasin kohe paki sisuga ka teiste ees. No ausõna, kõik olid kadedad!

Pärlite jaoks on idee, samuti heegelniitide jaoks.. ja lõngale vist ka... Marianne kommid on ajalugu ( kui sõpradega geopeitust mängisime, siis jagasin neid veidi kadedalt, sest need ühed mu lemmikkommid, kuid headele sõpradele võib ju selliseid ohvreid tuua :P). Nätsupakk, mida siin pildil pole, rändas nii kiiresti poja valdusse, et ma ei saanud arugi! Ja nööpnõelu oligi mul uusi vaja, paljud on mul kadunud ja kippus puudu jääma.. Ning salvrätid, niidirullid, heegelnõel ja imeilus punane pael on ka väga vajalikud :D

Pilt on Metskassi tehtud, minu pildid jäid maale, kuid tahtsin ju kohe kekata.

Ja siis uute postitusteni - osad tulevad punased ja üks õige pea minu koostatud pakist :D

0 Comments:

Post a Comment