Wednesday, January 16, 2008

Ostsin just endale fotoaparaadi, mis hakkab inglismaalt siiapole rändama. Koge, kui see käes, saan teile näidata:
jõulukalendrit(õigemini väikest osa sellest, mis ma pildistamiseks jätsin, ülejäänu on hävitatud järjekindlalt iga päev enne jõule).
vesti, mis hetkel on veel pooleli, aga varsti saan äkki valmis( kui leian puuduva lõnga).
särki, mis läks kasuõele jõulukingiks
kardinaid, mis olen teinud
lisaks uuendused lastetoas ( mis lähevad kodukaunistamise projekti alla)
mõni ümblus vanast uueks
üks pajalapp, mis on Allanile siiamaani üle andmata, kuid ootab ja igatseb tema kööki jõudmist
Imetoredat kinki saan näidata, mis ma ju päkapiku käest sain. Isegi osa küünlast olen alles jätnud, et jõuaks pildile.
Hm, äkki oli miskit veel, ei tule meelde.

Seega veidi veel kannatust!

2 Comments:

  1. Reelika said...
    Sulle kingiti küünal? Olen kuulnud, et seda ei tohtivat teha. Halb enne.
    Aga vist mõjub neile, kes seda usuvad.
    Kai-Epp said...
    Mina selliseid asju ei usu teps mitte. Ma armastan küünlaid, ma olen meelitatud, kui neid mulle kingitakse ja olen ise teistele kinkinud. Pole täheldanud, et minu või teistega oleks midagi juhtunud ;)

Post a Comment