Wednesday, March 19, 2008

Ennustusvõistlus!

Mis sa arvad, mitu kilo siin pildil lõnga on?
Täpseim saab auhinna! Auhinnaks on karbike minu enda tehtus küpsiseid!
Jäta oma pakkumine kommentaari ;) Mina olen kaalunud need saja grammi täpsusega (kast selga ja kaalule), seega samasuguse täpsusega võite pakkuda õiget kaalu ;)
Pakkuda saab märtsi lõpuni!


UUS, VEIDI PAREM PILT OLEMAS! Magamata olekuga ei saa ikka seda käevärinat seisma ja statiivi pole :(





Mul on veidi lõnga tegelikult veel :P Sellised pisikesed lõngakerakesed, parajad freeformiks või muuks taoliseks. Või tikkimiseks. Neid on poolteist kilo! :P Pluss mõni poolik töö.

See kõik peaks olema tagantutsitamiseks mu uusaastalubadusele- aasta jooksul teha vaid endale ja oma perele (paar erandit välja arvatud) ning võimalikult palju kulutada olemasolevaid lõngu. Karta on, et selle aastaga seda lõngavaru ma ära ei koo :P


Ja kui lõngaennustus läbi, teen kangaga ka :P

15 Comments:

  1. Reelika said...
    lao ikka kenasti üksteise kõrvale pinnalaotusena... siis on enam-vähem näha palju neid on, et pettuseks midagi muud alla pole pandud :P
    Kai-Epp said...
    On kerad ja tokid kõrvuti. Lihtsalt tihedalt üksteise kõrval.
    Kayl said...
    mina pakun 6 ;) või veel täpsemalt ?
    Reelika said...
    10-11 kg ehk...
    Kai-Epp said...
    Mida täpsamalt, seda parem! St 100-grammi täpsusega ;)
    Unknown said...
    pakun 6,4 kg
    Maris said...
    ma pakun 10,2 kg :)
    Anonymous said...
    15,6 kilogrammi (kuigi kipun arvama, et pisut rohkemgi)
    Unknown said...
    16,2 kg??
    Anonymous said...
    ^ufo^ pakub 22kg
    Anonymous said...
    Mina pakun 9,8 kilo!

    Mia-May :)
    mermaid said...
    12,3
    Reelika said...
    täpsustan siis, et äkki on 11,1
    Anonymous said...
    n2ed, j6uan veel m2rtsikuus pakkuda, et 11.7kg:D
    Unknown said...
    jessus, ma olen ikka eriti üle teistest pakkunud :S eriauhind kõige suurema pakkumise eest äkki?? :P

Post a Comment