Monday, April 24, 2006

Kui te arvate, et ma surnud olen olnud, siis te sügavalt eksite :p

Täitsa elus olen. Aga kiire on olnud. Tegelikult mitte seda ka, olen lihtsalt endaga ametis. Juhe.ee tunne on tihti olnud. Kadunud oli see tunne, et tahaks midagi teha. Paar viimast päeva olen viitsinud jälle pikemalt, kui 10 minutit heegelnõela käes hoida ja varsti peaks motiivikott valmis saama. Lõppude lõpuks. Nimelt eelmise variandi, mis pidi freeformis motiividega tulema, viskasin esialgu nurka. Las mõtleb, mida ta oma elust tahab ja millist väljanägemist. Kui tal pea selge, sisi tegelen temaga edasi.

Ja siis oleks vaja palju asju õmmelda ja kõik poolikud projektid valmis teha ja..

Samas peab minema panga jutule, äkki tahetakse kodulaenu anda, sest siin üürikorteris vist ei jaksa varsti enam elada majanduslikus mõttes..

Nädalavahetusel pidime teise kassi saama Roccole seltsiks, kuid tema raviaega pikendati ja nüüd ta ikka ootab meid hoiukodus, kuniks süstikuur läbi saab. Kõik on tembeldanud meid rumalateks ja hulludeks ja-ma-eitea-veel-milleks, sest me tahame teist kassi juurde võtta. Et kui suurt loomaaeda siis meile vaja on? Et üks kass juba on ja madu ka, meil ainult kahetoaline korter, siia ei mahu ju siis ise elamagi :S Aga mina ei mõtle nii. Mina näen seda, kui õnnetu Rocco on, kui ta peab paar päeva üksi olema. Talle oleks seltsi vaja. Kedagi, kes temaga aeg-ajalt mängiks ning lihtsalt kaaslaseks oleks. Ja meil on ruumi küllalt, ega kassidele pole vaja koplit jooksmiseks. Peaasi, et on armastust ja aega, mida neile jagada. Ja seda jätkub ikka. Teine soov oli mul kutsat võtta, kuid koer poleks Roccole nii suureks seltsiks, pealegi teda niimoodi üksi ei jätaks ja koera võtab siis, kui Arto juba suurem..

Ja siis on palju tegemist ka erinevate foorumitega ja tööga olnud ja..

Aga ma luban, nädala lõpul on mul teile mõned valminud asjad näidata :D

0 Comments:

Post a Comment