Sunday, July 06, 2008

Kiiksuga põll vol2.

Vend mul abiellumas. Tegelikult on ta küll kasuvend, kuid kasutundeid pole olemas, ainult päris tunded. Seega siis on ta lihtsalt vend.
Vennanaisega saame hästi läbi. Hoolimata algusest. Oli temal tüdrukute õhtu tulemas. Stiililt pidi kõigil olema põll ees, rätik peas ja valged maalrikindad käes. Ja mina tegin siis peategelasele põlle:


Aga vat, mis juhtus, kui taskud üles tõsta:


Teine pool oli ka põllel:


Ja ega selle alune kah palju siivsam polnud:P :



Ma pean mainima, et me pälvisime tänavail palju tähelepanu ja oh seda kihistamis, kui keegi mõne tasku peategelasel üles tõstis. :P

Ja mulle meeldib selliseid põllesid teha. Näis, millal järgmine tuleb. :P Ropp ja rõve, nagu ma olen. :P

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    Mismõttes nagu selline põll? Kellele see mõeldud on? :-D
    Kai-Epp said...
    See põll oli vennanaisele, liputamiseks tüdrukuteõhtul. Et ei peaks mingeid reaalseid kehaosi näitama. :P

Post a Comment