Thursday, January 18, 2007

Püksid


Kuna mu kõht muudkui hakkas kasvama, oli uusi pükse vaja. Kangas hirmsasti mulle meeldis ja nad istusid kah täitsa normaalselt, aga peale esimest pesu hakkas kangas hargnema :(
Seda pole veel minuga juhtunud.
Eks ma vahetasin kohe õmblusmasinanõela ära, kuigi teistel riietel pole viga miskit - äkki oli lihtsalt pude kangas :(
Igal juhul õmblesin endale teised püksid veel. Neist konkreetset poseerimispilti pole. Ainuke, mis leidsin, on see:
Sai siis enne jõule sõpradega twisterit mängida. See oli esimene kord mu elus. Ja see polnud lihtne, kui laastasteks on pikakoivalised mehed ja omal kõht, mis kisub keha maadligi ja lihtsalt kreeni :P

1 Comment:

  1. zippered couch cushion covers said...
    Kuna mu kõht muudkui hakkas kasvama, oli uusi pükse vaja. Kangas hirmsasti mulle meeldis ja nad istusid kah täitsa normaalselt, aga peale esimest pesu hakkas kangas hargnema :( pure cotton bed sheets online , wedding bridal set ,

Post a Comment