Saturday, January 17, 2009

Vanast uus...

Tuhnisin ema ja ristiema kangavarudes ja leidsin sellise pusa:


Mõte hakkas liikuma ja kuna Rebekkale oli vaja pluusi, millega lasteaias käia, siis proovisingi, et mis saab.. Paraku Rebekkat on praegu väga raske pildile saada. :P
Ainuke mõistlik pilt, kust ka pluusi normaalselt näha:


Selline robustne õmblustöö on taaskord taotuslik. Hakkab viimasel ajal nii palju poes silma, et tekib kihk järele proovida, kuid eks siingi on vaja osavust ja vilumust, seda ma püüangi saavutada (mitte et mul ükdse eriti suured oskused õmbluses oleks, teen tunde järgi ja kui tunnet pole, siis nii, kuidas jumal juhatab.. Eks vaikselt õpin oma vigadest).
Vead olid need, et ma mõtlesin, et kuna mul hetkel trukke käepärast pole ja nööpauku ei viitsi teha, siis teen piisavalt suure kaelaauguga, et mahuks üle pea.. Kuid nüüd sai liiga suur. Üldse pluus on veidi liiga lai... Võiks ikka korralikult lõiget kasutada, pole veel nii osav, et teise pluusi järgi teha (või oli lihtsalt vale pluus valitud..).

Südamed:


Ja veel mõned pildid, lihtsalt niisama (ehk kuidas meil see pildipüüdmine tavaliselt käib):













Ideid on veel, kangad on ootamas. Ma ei hakka midagi lubama, sest siis nagunii ei saa valmis.
LÄhen parem täna magama ja vaatan, mis nägu homme õmblusmasin on. Plaanis on teha endale, pojale ja tütrele. Pojal on otsas eelkõige t-särgid ja tütrel on vaja eelkõige pikkade varrukatega pluuse, mida pihikseeliku alla panna. Või siis pükste juurde. Ja endale.. Pluuse, kleite ja.. Noh, näis.. Ma olen oma garderoobist suht tüdinenud. :P

0 Comments:

Post a Comment